Short Story : Traumatized !

Assalamualaikum dan wazzup2 anda-anda. I`ve been crying badly, I`m traumatized. Bukan sekadar bahan ketawa korang yang tengah membaca ni. Trauma. Eh, takde la sampai macam tu. Rasanya yea kot. Keep putting the blame on myself. Tanpa sengaja, I press pedal minyak kereta kuat di selekoh, dan... BOOM.

Anuar : Brek. Brek. Kau tau tak mana brek?
I didn`t ever knew how to drive, but you keep asking me to, " Ambil kereta Waja tu practice drive."
Didn`t expect things to be like this. Tenangkan hati aku selawat je, tetiba Ariana menangis. Pity that little girl. Sumpah aku cuak gila.

Me : Sorry, I`m so sorry.
 Abang aku just, takpe2, bukan kereta aku, kereta tu pun rosak tunggu masa nak jual. But, I know, dia mesti rasa serba salah, dia mesti rasa a bit kecewa on me. Kena bayar ke? Nak tanya tak sampai hati. Kena bertanggungjawab pada saya. :"(

Dan, luka kat kepala abang aku tu, lantak dia la, malas nak tanya lebih. Aku trauma mental. Haha, haru betul. A is for apple, B is for bye..

MissFatenAmalinaRosly :))
I am going to be.......

2 comments:

  1. Omai. Tapi jangan serik lagi ye pasnie. Boleh cuba lagi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Addin. Dah lulus dah jpj. Alhamdulillah :)

      Delete