Short Segment : Bye 2012, Hye 2013

Assalamualaikum!
Tepat jam 00.01 pagi nanti tirai 2012 akan dilabuhkan dan tirai 2013 akan dipasang di kamar bilik aku. Tak sangka sekejap je masa berlalu. Tak sangka cepat je aku dah 18 tahun. Tak sangka aku dah tamatkan zaman sekolah. Dan paling tak sangka, Aku masih diberi kesempatan untuk lihat 2013, Insya-Allah.

Kenangan pahit manis sepanjang 1995 hingga 2012 tetap akan dipahat di hati dan tirai aku. Haha, dari budak cembeng yang digelar Psyduck sampai la budak yang kental dipanggil FAR. Hidup must be go on. Kesempatan ini, aku nak minta maaf akan segala kekacauan yang pernah aku buat. Well, I`m just a simple, ordinary girl. I do mistakes. Because, I`m not perfect.

Diharapkan tahun 2013 membuka ruang untuk aku perbaiki diri sendiri. Lebih tabah. Berani. Tak give up. Jadi anak yang solehah. SPM, Insya`Allah straight As untuk ambil ASASI Sains Hayat. Itu misi aku. Nak jadi Doktor.

MissFatenAmalinaRosly :))