Story : Not a school girl anymore!

Assalamualaikum. Dear awakk yang tengah baca.
Officially, I'm not a school girl anymore. So, next year tak payah beli baju sekolah kain hitam, or kasut sekolah and books. Jimat! Hmm,,, untuk cuti 4 bulan sementara nak tunggu result, kena jadi babysitter.
Opppss sebelum tu, nak cerita pasal sekolah. Jadi, bila aku tinggalkan sekolah especially Sains Kubang Pasu, terasa sangat la tak awesome! Sekolah ni pada aku something yang memang bagi experience kat kita tentang hidup. Banyak yang aku dah belajar. Even sekarang rasa macam rinduuuuu gila nak buat homework. Duduk rumah boring pula rasanya tanpa pegang buku. Wahahaha!

Dan terasa rindu akan 12 adik-beradik dalam dorm. Miss that moment for long.

Put aside pasal moment dekat asrama. SPM memang hidup dan mati. Penentu kehidupan lepas ni pula. At least, aku dah buat yang terdaya. Yang aku mampu. Just sekarang doa, tawakal. Biar lembut hati pemeriksa kertas.
 Calon KB117A127 nak 9A!
Bye. Untuk fiver sekalian. Enjoy puas2 cuti ni sebelum masuk U naaaa!

Uteh 6120514