Story : Mama dan Abah

    Assalamualaikum. Jam 1.00 pagi 13/9/2012, dapat mesej dari mama. Mama suruh balik, nak buat kenduri. Dan, tanpa persediaan awal termasuk tiket bas yang tak dibeli, aku decide untuk balik. Sebab, aku rasa kali ni homesick aku teruk gila sampai demam tiga hari.
   Hmm, mama dan abah akan ke tanah suci bagi menunaikan ibadah haji tahun ni. Alhamdulillah rezeki mama dan abah melimpah lepas pindah ke Perak. Nuar dah dapat baby, Ariana Farisya, anak merdeka. Suka dia duduk dalam rahim mama dia sampai lewat hampir dua minggu. Haha!!
   Dan aku punya peperangan 5 Nov nanti. Result trial cuma 4A 2B 2C 1D. Mampu ke aku nak galas amanah ramai orang untuk dapatkan straights A? Haha. Insya`Allah. Aku cuma pohon doa agar Allah bagi apa yang telah aku usahakan. Dan, aku harap doa mama dan abah di tanah suci mekah nanti mengiringi aku. Jadi, open your mind. Get rid off your trial result. 51 more days to prove that trial doesn`t meant anything and doubled my efforts for upcoming SPM. Aku nak jadi Doktor. Tekad.

Salam~
Jauh.
Kak Teh.
Bekas, congrats .