Bila hati saya berkata?


Assalamualaikum..
Hmmm, hati saya boleh berkata-kata? sangat bagus~
Dalam dunia ni, ada dua jenis orang.
Satu orang yang bertuah dan satu lagi orang yang bodoh..
Aku teringin nak jadi orang yang bertuah. Tapi, apakan daya aku untuk menjadi orang yang bertuah tu, kan!
Dan aku tak mau jadi orang yang bodoh hanya kerana benda yang ntah-hapa-hapa..
Tapi, sesungguhnya, pengalaman yang aku jalani dalam kehidupan membolehkan aku menjadi diri aku yang aku rasa kadang-kala bertuah dan kadang-kala,bodoh..
betapa rendahnya diri aku sebagai makhluk Allah..
hmmm, cabaran mengajar erti sebenar kan??
so, good luck on what are you want to achieve in this world.
Pn ArulJothee pernah kata ,
"Aim for the star, and reach up your dream,"
Good luck dear,

sincerely,
your heart whispering

sayonara
fatenamalinarosly :))
p/s -->jgn marahkan saya kalau saya @FAR dah berubah sebab hati kata supaya berubah?!

No comments:

Post a Comment